top of page

Regulamin świadczenia usług psychologicznych
i terapeutycznych

 ​§ 1. Postanowienia wstępne

1. Niniejszy Regulamin określa zasady:

  • korzystania z serwisu internetowego www.agnieszkachacinska.pl, w tym dokonywania, zmian i anulowania rezerwacji Usług świadczonych przez SPIRE Agnieszka Chacińska;

  • zawierania umów dotyczących Usług przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, prawa i obowiązki Klienta i Usługodawcy wynikające z tych umów;

  • zasady świadczenia tych usług, w tym usług świadczonych na odległość (terapia online),

  • postępowania reklamacyjnego.

2. Niniejszy regulamin jest regulaminem w rozumieniu art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

3. Usługodawca przed zawarciem umowy nieodpłatnie udostępnia regulamin Klientowi w Serwisie w formie pdf. Akceptacja niniejszego regulaminu jest warunkiem korzystania z Serwisu i Usług świadczonych przez Usługodawcę.

Kruche pampasy

4. Użyte w niniejszym regulaminie pojęcia oznaczają:

  • Usługodawca – SPIRE Agnieszka Chacińska, z siedzibą w Warszawie, ul. Kasprzaka 31b/403 01-234 Warszawa, NIP: 5252372838 , REGON: 142390040, adres www: www.agnieszkachacinska.pl, e-mail: chacinska.agnieszka@gmail.com wpisany do CEIDG;
  • Klient – osobę fizyczną korzystającą z usług Usługodawcy w celach niezwiązanych bezpośrednio z działalnością zawodową lub gospodarczą występujący w roli konsumenta;

  • Serwis – stronę internetową dostępną pod adresem www.agnieszkachacinska.pl;

  • Rezerwacja – rezerwacja wykonania Usługi określonego rodzaju i w danym terminie, dokonana przez Klienta;

  • Umowa o świadczenie Usług – zawarta na odległość  umowa o świadczenie usługi psychologicznej lub terapeutycznej;

  • Usługa – świadczona przez Usługodawcę usługa psychologiczna lub terapeutyczna w formie stacjonarnej w gabinecie lub on-line za pomocą środków porozumiewania się na odległość w formie sesji terapeutycznej;

  • Usługa stacjonarna – usługa psychologiczna lub terapeutyczna świadczona w formie stacjonarnej w gabinecie;

  • Terapia online – usługa psychologiczna lub terapeutyczna świadczona za pomocą środków komunikowania się na odległość;

  • Terapeuta – psycholog świadczący na rzecz Klienta specjalistyczne usługi psychologiczne i terapeutyczne;

  • Regulamin – niniejszy regulamin wraz ze wszystkimi dokumentami stanowiącymi jego integralną część, w tym w szczególności „Polityka Prywatności”.

5. Warunkiem skorzystania z Usług jest zapoznanie się z treścią Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Klient wyraża zgodę na wszystkie jego postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do dokonania Rezerwacji.

 

§ 2. Ogólne warunki korzystania z Serwisu

  1. W celu korzystania z Serwisu, po stronie Klienta spełnione muszą zostać minimalne wymagania techniczne:

    • urządzenie z dostępem do Internetu i oprogramowaniem umożliwiającym przeglądanie Serwisu;

    • aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

  2. W przypadku Terapii online oprócz wymagań określonych w ust. 1, konieczne będzie wyposażenie urządzenia do odbioru wideokonsultacji, mikrofon, wbudowany głośnik lub słuchawki oraz kamerę internetową.

  3. Obowiązkiem Klienta przed skorzystaniem z Terapii online  jest sprawdzenie czy posiadany przez niego sprzęt spełnia wymogi techniczne określone w niniejszym Regulaminie. W razie wątpliwości co do technicznych możliwości korzystania z Usługi przez Klienta, należy zwrócić się do Usługodawcy.

  4. Usługodawca informuje, że problemy bądź ograniczenia techniczne występujące na sprzęcie komputerowym lub innym, z którego korzysta Klient (firewalle – blokady, programy antywirusowe i inne), mogą ograniczyć lub uniemożliwić Klientowi dostęp do Terapii online.

  5. Zasady zbierania oraz wykorzystywania przez Usługodawcę plików cookies, a także przetwarzania danych osobowych określa Polityka prywatności dostępna na Stronie Usługodawcy.

  6. Korzystając z Serwisu Klient zobowiązany jest, w szczególności, do:

    • powstrzymania się od jakichkolwiek działań mogących utrudnić lub zakłócić funkcjonowanie Serwisu;

    • korzystania z Serwisu w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów;

    • powstrzymywania się od jakichkolwiek działań naruszających prawa Usługodawcy, innych Klientów lub osób trzecich.

  7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w działaniu Serwisu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub warunkami technicznymi po stronie Klienta.

  8. Zawartość Serwisu, w szczególności teksty i znaki graficzne stanowi własność Usługodawcy i jest prawnie chroniona.

§ 3. Składanie zamówienia na usługę

  1. W celu zamówienia Usługi należy skorzystać z jednej ze ścieżek składania zamówienia:

  • przez stronę internetową www.agnieszkachacinska.pl za pośrednictwem systemu e-rezerwacji wizyt,

  • przez infolinię telefoniczną pod numerem +48 782 378 635 wskazanym na stronie internetowej,

  • przez pocztę elektroniczną e-mail na adres: chacinska.agnieszka@gmail.com

  • osobiście – w czasie realizacji Usługi lub bezpośrednio po jej zrealizowaniu (gabinet nie prowadzi recepcji stacjonarnej).

§ 4. Rezerwacja Usługi przez system rezerwacyjny

  1. W celu zamówienia Usługi należy wejść na stronę internetową: www.agnieszkachacinska.pl, gdzie dostępny jest system do rezerwacji e-wizyt.

  2. Po dokonaniu wybory rodzaju, daty i godziny Usługi na stronie należy kliknąć przycisk Dalej. Następnie należy kolejno: wpisać dane Klienta wymagane w formularzu wyświetlonym na stronie,  zakceptować zawarte w nim oświadczenia/zgody i kliknąć przycisk Rezerwuj. Po kliknięciu przycisku Rezerwuj zostanie zarezerwowany wybrany przez Klienta termin.

 

§ 5. Rezerwacja Usługi przez infolinię

  1. W celu zamówienia Usługi należy zadzwonić pod numer +48 782 378 635 i potwierdzić telefonicznie datę i godzinę wizyty.

  2. W toku rozmowy klient zostanie poproszony o potwierdzenie danych kontaktowych (mail, telefon), na które zostanie przesłane potwierdzenie terminu umówionej wizyty.

§ 6. Rezerwacja Usługi przez pocztę elektroniczną

  1. W celu zamówienia Usługi należy wysłać maila na adres: chacinska.agnieszka@gmail.com. W odpowiedzi Klient otrzyma informacje o dostępnych terminach. Aby potwierdzić rezerwacje, należy odpisać mailowo, potwierdzając obecność w wybranym terminie. Rezerwując wizytę drogą mailową (bez użycia formularza do rezerwacji na stronie) klient godzi się z tym, że w czasie oczekiwania na jego potwierdzenie terminu drogą mailową, wybrana data może zostać wcześniej zarezerwowana przez Formularz lub telefonicznie.

 

§ 7. Osobista rezerwacja Usługi

  1. W celu rezerwacji Usługi należy ustalić termin z Terapeutą w trakcie realizacji Usługi lub bezpośrednio po niej. Ta forma rezerwacji jest dostępna jedynie dla kontynuujących terapię

 

§ 8. Płatności

  1. Metoda płatności za Usługi uzależniona jest od rodzaju Usługi.

  2. W przypadku Terapii Online płatność za usługę następuje po dokonaniu rezerwacji, ale co najmniej 24 godziny przed dniem wizyty w jednej z wybranych form płatności:

  3.  W przypadku Usługi stacjonarnej płatność za usługę następuje po dokonaniu rezerwacji w jednej z wybranych form płatności:

  • Przelew na rachunek bankowy Usługodawcy

  • Przelew BLIK na wskazany numer telefonu

lub w dniu umówionej wizyty w jednej z wybranych form płatności:

  • Karta płatnicza

  • Przelew BLIK na wskazany numer telefonu

  • Gotówka

 

§ 9. Zawarcie umowy i świadczenie usługi

  1. Dokonując Rezerwacji, Klient składa Usługodawcy ofertę zawarcia Umowy o świadczenie Usług wskazanych w Rezerwacji, na warunkach i w terminie tam określonym. Zawarcie umowy następuje z chwilą przyjęcia oferty przez Usługodawcę, co następuje poprzez potwierdzenie warunków Rezerwacji, wysłane pocztą elektroniczną na adres e-mail Klienta.

  2. Pomiędzy Klientem a Usługodawcą dochodzi do zawarcia umowy na odległość bez jednoczesnej fizycznej obecności stron w jeden ze sposobów określonych w §4-6.

  3. Klient ma możliwość zmiany terminu lub odwołania świadczenia Usługi objętej Rezerwacją w sposób analogiczny jak dla dokonywania Rezerwacji, określony w §3 na inny dostępny termin najpóźniej na 24 godziny przed zaplanowanym terminem realizacji Usługi.

  4. Jeżeli Klient nie odwoła wizyty na co najmniej 24 godziny przed umówionym terminem Usługi stacjonarnej i nie przyjdzie na umówioną wizytę w gabinecie lub nie pojawi się na Terapii online, wówczas Usługa traktowana jest jak zrealizowana z obowiązkiem zapłaty. Z uwagi na powyższe, wpłacona przez Klienta kwota nie podlega zwrotowi, a w przypadku gdy Usługa nie została opłacona, Klient będzie obowiązany uregulować zaległą płatność z tytułu niewykonania umowy na podstawie art. 471 kodeksu cywilnego, w związku z tym otrzyma od Usługodawcy przypomnienie oraz będzie miał obowiązek zapłaty takiej kwoty w terminie najpóźniej do 7 dni od otrzymania przypomnienia o płatności. Należność z tego tytułu, należy uregulować w każdym przypadku przed kolejną Usługą.

  5. W wyjątkowych przypadkach Usługodawca zastrzega sobie prawo anulowania Rezerwacji, w tym Rezerwacji opłaconej, jeśli z ważnych powodów Usługa nie może być wykonana na warunkach określonych w Rezerwacji. W takim wypadku Usługodawca zawiadamia Klienta pocztą elektroniczną na adres e-mail Klienta lub telefonicznie na podany numer telefonu. W przypadku Rezerwacji opłaconej, w zależności od wyboru Klienta, Usługodawca bądź zalicza płatność na poczet innej Usługi lub innej Rezerwacji, bądź zwraca płatność na rachunek bankowy Klienta.

  6. Usługodawca w ramach oferowanych usług nie udziela porad przez telefon lub e-mail. Jeżeli Klient potrzebuje natychmiastowego wsparcia, powinien zadzwonić pod numer 116 123 (ogólnopolska poradnia telefoniczna dla osób przeżywających kryzys emocjonalny) lub udać się do najbliższego ośrodka interwencji kryzysowej.

 

§ 10. Odstąpienie od umowy

  1. Zgodnie z ustawą o ochronie praw konsumenta, Klient może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia, poprzez wysłanie na piśmie stosownego oświadczenia na adres siedziby Usługodawcy lub za pomocą adresu e-mail: chacinska.agnieszka@gmail.com.

  2. Klientowi na podstawie art. 38 pkt 1 ustawy o ochronie praw konsumenta nie przysługuje jednak prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w odniesieniu do umowy o świadczenie usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został o tym poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia usług.

  3. W przypadku odstąpienia Klienta od Umowy za pomocą poczty elektronicznej, Usługodawca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy za pomocą poczty elektronicznej.

  4. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, umowę taką uważa się za niezawartą, a strony zobowiązane są zwrócić to, co sobie na jej podstawie wzajemnie świadczyły.

  5. Usługodawca dokona zwrotu wartości Zamówienia, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia odstąpienia przez Klienta od Umowy na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.

 

§ 11. Zasady świadczenia Usługi

  1. Usługi są świadczone na rzecz Klienta przez Terapeutę, który posiada odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone w odrębnych przepisach.

  2. Usługi są świadczone z należytą starannością, w warunkach odpowiadających obowiązującym w tym zakresie wymaganiom fachowym i sanitarnym.

  3. Klient ma prawo do informacji m.in. o swoim stanie zdrowia i przebiegu terapii, w sposób dla niego zrozumiały. Udzielanie informacji o usługach świadczonych na rzecz Klienta innym osobom, może nastąpić tylko za jego zgodą lub w innych przypadkach określonych przepisami prawa.

  4. Klient ma prawo uczestniczyć w świadomym podejmowaniu podstawowych decyzji terapeutycznych dotyczących jego zdrowia na warunkach określonych w kontrakcie terapeutycznym.

  5. Terapeuta odpowiedzialny za świadczenie usług na rzecz Klienta kieruje się zasadami etyki zawodowej określonymi przez właściwe akty prawne, kodeksy dot. wykonywania określonego zawodu.

  6. Klient, którego prawa zostały naruszone w trakcie korzystania z usług ma prawo do złożenia ustnej lub pisemnej skargi.

  7. W miejscu prowadzenia terapii obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, spożywania alkoholu, jak i używania innych środków odurzających.

  8. Klient ma obowiązek szanować wyposażenie będące w posiadaniu Usługodawcy oraz  zobowiązany jest pokryć koszty z tytułu szkód powstałych z jego winy.

  9. Klient ma obowiązek utrzymywania higieny osobistej oraz stosowania się do zaleceń Specjalisty lub zapisów kontraktu terapeutycznego.

  10. Usługa trwa każdorazowo 50 minut. Z ważnych powodów Terapeuta może zdecydować o jej skróceniu, bądź przedłużeniu.

  11. Usługa nie zostanie przedłużona, w przypadku gdy Klient się spóźni. Spóźnienie z winy Klienta skraca czas Usługi, chyba że Terapeuta postanowi inaczej.

  12. W przypadku, gdy Klient spóźnia się na Usługę, Terapeuta będzie oczekiwał na Klienta przez 20 minut jej trwania. W przypadku spóźnienia dłuższego niż 20 minut Terapeuta ma prawo opuścić gabinet lub odejść od komputera i odmówić wykonania Usługi. Taka Usługa jest traktowana jak zrealizowana, a Klient zobowiązany jest do pokrycia jej pełnego kosztu.

  13. W przypadku, gdy Terapeuta spóźni się na Usługę, przedłuży on Usługę o czas spóźnienia lub zapewni, że kolejna Usługa w zależności od dyspozycji Klienta zostanie wydłużona o czas spóźnienia.

  14. Klient obowiązany jest rzetelnie i z zaangażowaniem współpracować w procesie terapeutycznym, w szczególności obowiązany jest stosować się do zaleceń Terapeuty.

  15. W przypadku świadczenia Usług w formie Terapii online, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z nieuprawnionego dostępu osób trzecich do treści przekazu składającego się na tę Usługę.

  16. W przypadku nieprzestrzegania przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, może mu zostać odmówione świadczenie Usług, z wyjątkiem sytuacji zagrażających życiu i zdrowiu.

 

§ 12. Reklamacje

  1. Obowiązkiem Usługodawcy jest dostarczenie Klientowi Usług wolnych od wad.

  2. Klient ma prawo do złożenia reklamacji na świadczoną Usługę. Reklamację należy wysyłać pocztą elektroniczną na adres Usługodawcy chacinska.agnieszka@gmail.com. Reklamacja powinna zawierać dane Klienta (imię, nazwisko, adres e-mail, opcjonalnie numer telefonu) oraz wskazanie zastrzeżeń i uwag do Serwisu z uzasadnieniem.

  3. Usługodawca ustosunkuje się do kompletnej reklamacji w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

  4. W przypadku niemożliwości rozpatrzenia reklamacji w terminie wskazanym powyżej, Usługodawca powiadomi Usługobiorcę o tym fakcie wraz z podaniem przyczyny drogą elektroniczną.

§ 13. Zmiana regulaminu

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu z uzasadnionych powodów, w szczególności gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika ze zmiany przepisów prawa lub w celu ulepszenia jakości świadczonych Usług.

  2. Wszelkie zmiany do Regulaminu stają się skuteczne w chwili ich zamieszczenia w Serwisie, o ile nie zastrzeżono inaczej.

  3. Po ukazaniu się informacji o zmianach w Regulaminie, Klient powinien niezwłocznie zapoznać się z nową treścią Regulaminu.

  4. Rezerwacje złożone przed wejściem w życie zmian Regulaminu realizowane są zgodnie z dotychczasową treścią Regulaminu, chyba że Klient wyraził zgodę na stosowanie Regulaminu w zmienionym brzmieniu.

 

§ 14. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

  2. W razie wyniknięcia sporu dotyczącego realizacji postanowień niniejszego Regulaminu oraz świadczonych przez Usługodawcę Usług, strony będą zmierzały do polubownego rozstrzygnięcia go. W razie jego braku spory podlegają rozstrzygnięciu przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Usługodawcy.

bottom of page